donderdag 30 september 2010

Proefje twijnen breien af

Zoals bovenstaande titel natuurlijk al doet vermoeden, heb ik het I-pod zakje af. Omdat ik het best wel leuk breien vind ben ik met sokkenwol een want aan het breien, was heel benieuwd hoe het met een garen waar kleurverloop in zit zou worden. Het bevalt me wel, vind het er grappig uitzien.

Origineel hoort het traditionele garen met een Z-twist te zijn, dus zelf gesponnen Merino en Merino met nylon. Natuurlijk geen traditionele kleur, houd wel van een experimentje. Nu is het nog wachten op m'n bestelde boeken, er zijn er 3 in bestelling en als het goed is, is er inmiddels eentje onderweg. Dus ga zo op de deurmat liggen :-)

2 opmerkingen:

  1. Ziet er zeker grappig uit, maar wel lastig breien denk ik zomaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit, vooral dat rechtse lapje.
    Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen