vrijdag 8 oktober 2010

Beton

De betonauto is gearriveerd en begint meteen met draaien van de molen.
De arm gaat over de schuur en door de kroosjesboom heen, die ietwat gehavend uit de strijd gekomen is.

Het gaat voorspoedig
Alle lucht is er uit geblazen en beton en steentjes liggen op de bodem, dus nu gladstrijken en dan kan zaterdag de bekisting eraf.

Voor Tineke nog even de foto van de koeiensokken, die nog steeds niet af zijn. Heb daar ooit een los patroon van gekocht en ik kan het nergens meer vinden. Het zal vanzelf wel weer eens tevoorschijn komen wanneer ik alles uitpak en opnieuw sorteer straks in het huisje. Ik weet wel waarom ik toen gestopt ben, zoveel draadjes bij de ingebreide sok dat ik dacht de andere maas ik wel. Nou dat was ook veel werk, dus is het gewoon blijven liggen en het ligt nog best. :-)




3 opmerkingen:

  1. Een heel karwei. Wat leuke sokken zijn dat, heel apart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jullie schieten lekker op!
    Die kroosjesboom...eindelijk weet ik na die foto van zomer wat die dingen langs de wegen in Oost Duitsland zijn. Kroosjes.....Ze liggen daar met ladingen gewoon op de grond te verrotten. gele en blauwe.
    Enne..........die sokken.....geweldig!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel.
    En die kroosjes zijn zo lekker Tineke, ook de jam ervan is heerlijk. Ik had 1 potje jam en die is allang op :-)

    BeantwoordenVerwijderen