maandag 4 oktober 2010

De helft

van het paar wanten is af. Lekkere vrolijke kleurtjes.
Het eerste bestelde boek bij Bol is binnen, leuke patroontjes, ben ook daar blij mee. Het rechterboek heb ik via Boekwinkeltjes gekocht en toen het vorige week binnenkwam en ik het uitpakte, wist ik dat ik dit boek al eerder had gezien. Herkende de plaatjes op de kaft. Weet nu alleen niet of ik hem zelf heb, misschien gekregen of bij iemand anders gezien. Gek hè, dat je geheugen je soms zo parten speelt. Wanneer ik het dubbel heb, kom ik het vanzelf straks weer ergens tegen.

In het boek van Laura Farson staan deze sokken, natuurlijk getwijnd gebreid, lijken me heerlijk warm, vind ook het stekenverloop op de wreef er geweldig uitzien. Maar eerst de wanten en wanneer er nog genoeg wol over is de bijpassende muts dan ook maar :-)


2 opmerkingen:

  1. Erg leuk en lijkt wel lekker warm. Die sokken zijn ook erg mooi. Ben benieuwd of je ze gaat maken. Breit het ook zwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, het breit niet zwaar, is alleen lastig omdat de draden steeds ontdraaid moeten worden.

    BeantwoordenVerwijderen