donderdag 21 oktober 2010

De Saroyan

Hangt hier geblockt en wel over de stoel. Het gekke is dat ik de sjaal net opgevouwen had, toen vriendin A. langskwam in het huisje. De sjaal was voor haar bestemd. Vriendin A. vind kadootjes wel leuk, maar niet om pakjes uit te pakken met verjaardag of feestdagen, in dit geval kon ze hem meteen meenemen . Het werd gewaardeerd. :-)
Deze spoel met garen, synthetisch, lag in een laatje en ik zag het ineens tussen de rommel liggen. De lade is ooit uit de schuur gekomen, toen het kastje waar het in zat leeggemaakt werd. Er lagen allerlei gereedschapjes en ijskrabbers in. Zo ook deze klos, geen idee waar het voor gebruikt werd, maar vind het leuk om te bewaren, de klos zelf is van hout.

7 opmerkingen:

  1. Dar heb je snel gefikst en mooi geworden zo met die rand. Grappige spoel, zou ook niet weten waar hij voor dient.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt met touw om metselwerk op de juiste hoogte te metselen.

    Groetjes
    Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sjaal Marian, en ook je gaatjes in de keuken is een heel werk. Maar het einde van al dat werk nadert nu met rasse schreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke sjaal geworden Marian........maaruh.......wat is blocken? (bloos)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marian,

    Misschien een brutale vraag, maar heb je de vertaling in het Nederlands van de Saroyan sjaal, ik vind de sjaal heel erg mooi, maar kom niet uit de Engelse tekst.

    groetjes Gerda
    vanbovenbeheer@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Anoniem. Nee, ik heb daar geen Nederlandse beschrijving van, ik heb de sjaal gebreid vanaf het schema wat erbij zit, volgens de geschreven beschrijving lukt het mij ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen