maandag 25 oktober 2010

Het eerste muurtje

Het eerste skelet van de schuur staat. Tussen de regenbuien door is er nog aardig gewerkt.
Ik kon de verleiding niet weerstaan en ben vorige week aan de heidesjaal begonnen, het model zit er al aardig in, voor de foto heb ik de kabel even verlengd, om te breien vind ik hem zo veel te lang. Makkelijk hoor, al die losse kabels die je onderling kan verbinden met elkaar. Ik was van plan de sjaal te breien met nld. 4 mm. maar dat werd niet mooi, met nld 3,5 mm. is het mooier. De eerste 50 gram zit er al in en ben met de volgende 50 gram bezig. Ben zo benieuwd hoeveel wol ik uiteindelijk nodig heb. Het is een heel leuk en simpel werkje voor bij de tv, hoef alleen maar op te letten bij de 6 omslagen aan het begin, midden en eind van de naald. De volgende naald is dan alleen maar recht breien, zo simpel als wat. Ik ben nu met de rode acryl naaldjes aan het breien, ze breien lekker en ook nu geen probleem.

2 opmerkingen:

  1. Dat wordt een flinke schuur, nooit weg.
    Mooie sjaal en inderdaad niet moeilijk om te breien zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo dat schiet al op met je schuur ..
    en je sjaal wordt mooi zeg.. en weer zo snel...

    BeantwoordenVerwijderen