maandag 11 oktober 2010

Kattepootjes

Nadat het beton gestort was, heb ik de katten 's avonds binnengehouden, eerst even nagekeken, wat ik wilde het zeker weten. Ik wilde namelijk geen kattepootjes in het netgestorte beton.
Zoals jullie zien is dat zeer duidelijk niet gelukt. Ik vergat dat er ook nog buurkatten waren :-)
Het vloertje ligt er verder mooi bij nu de bekisting weg is.

En de afvalbak is ook inmiddels gebracht en er is al meteen gebruik van gemaakt, nu de rest nog. Het zal wel opruimen, we hebben een bak waar alles in mag, behalve asbest en chemische middelen.


4 opmerkingen:

  1. Ik vrees het ergste voor die echte kattepootjes.........onder het cement? Zal wel zwaar op de maag liggen.
    De basis is er!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig die kattepootjes, maar straks komt er toch nog een afwerk vloer op dacht ik. Dus dan zijn je pootjes weer weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jawel, er komt nog een smeervloer op. Maar toch.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou ze aansprakelijk stellen, wat hadden ze er te zoeken! Dan had ik toch liever mijn eigen kattepoot afdrukjes gehad. Het gaat vast goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen