maandag 18 oktober 2010

Kleine sok, grote sok

Het garenproefje van het vorige logje is inmiddels veranderd in een mini sokje voor m'n sleutelhanger, de foto is een beetje aan de donkere kant, maar vind het rayon draadje zo wel leuk oplichten.
De grote kerstsok is gebreid, nu de embellishments nog breien en er op vastzetten en dan is die ook weer klaar. Het garen is zelfgesponnen Merino, wat ik over had van de Saroyan.
Ik bedenk me nu ineens dat ik die nog moet blocken, straks in het water zetten en dan vanmiddag opspelden. Is dat ook weer gedaan. Soms laat ik dingen wel eens te lang liggen en vergeet ik het. :-o
De grote sok is gebreid met de acryl naaldjes en ze breien heerlijk, ze zijn nog steeds heel :-), het is wel vreemd om een sok niet in het rond te breien, maar zo was het ook wel leuk om te doen en voor het vastnaaien van de embellishments ook een stuk makkelijker.

5 opmerkingen:

  1. Mooie kerst sok met dat randje. Het garen van de sleutelhanger is ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nijver vrouwtje hoor, krijg je geen last van je arm?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel

    En nee, ik krijg geen last van m'n arm, brei alleen maar 's avonds en het wordt afgewisseld met spinnen en dat zit in m'n benen :-) :-)
    Blijf zo wel in beweging :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dan kun je of heel snel breien of jouw avonden zijn heel lang!

    BeantwoordenVerwijderen