donderdag 21 oktober 2010

Onder andere een weerpraatje

Afgelopen zaterdag zijn we naar een rommelmarkt geweest en daar vond ik bovenstaand boek, staan hele mooie en leuke patronen en patroontjes in.
Ondanks het slechte weer, regen- en hagelbuien en ook regelmatig een zonnetje, zijn er toch ook hele mooie plaatjes buiten te bewonderen. Een prachtige dubbele regenboog tegen een donkere lucht en aan de zijkant een stralend blauwe lucht.
Dit is een gedeelte van de keuken waarvan al die donkere plekjes en naden opgevuld moeten worden. Zo ziet de hele keuken er uit en ik ben al moedig begonnen met het dichtsmeren. Wat zal ik blij zijn wanneer dat gebeurd is. Daarna is het nog voorstrijken en dan in de latex zetten en dat hoeft gelukkig niet overal, achter de keuken kan ik dat overslaan. Voorstrijken moet dan met iets anders vanwege het tegelwerk en dat is niet mijn pakkie-an. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen