donderdag 14 oktober 2010

Tovenarij ?

Mijn buren zijn op vakantie geweest en dan zorg ik altijd voor de kippen en planten, ook zorg ik er voor dat er een pak magere yoghurt in de koelkast staat, zodat ze het ontbijt kunnen eten wat ze gewend zijn.
Dus gisteren naar een supermarkt, waar ik eigenlijk nooit kom, daar een pak magere yoghurt in de winkelkar gedaan. Toen op zoek naar brood, de kar even laten staan, want in tegenstelling tot andere winkels, lopen de paden van deze supermarkt diagonaal door de winkel. Heel onhandig vind ik. Brood in de kar gelegd, daarna op weg naar de kassa en hier en daar nog iets uit het rek gepakt. Netjes alles betaald, de tas was zwaarder dan ik dacht dus met de kar naar de auto. De kar weer achter de rij karren geduwd en de winkelwagenmuntje eruit, dacht ik. :-) Op onverklaarbare wijze bleek dus het muntje in 50 eurocent veranderd te zijn. Heb nog 10 minuten staan wachten, maar er was niemand die zei, heeee waar is m'n 50 cent. Maar naar huis gegaan, tas uitgepakt en met de yoghurt naar de buurkoelkast. En daar zie ik dat de magere yoghurt ook ineens in volle yoghurt is veranderd.
Zo kan je dus ook aan je geld komen :-), gelukkig heb ik winkelmuntjes in voorraad, had nog een pieceofcake munt van de sisters, wel toepasselijk in deze maand. Had ik vorig jaar gekocht, was ook ten bate van pink ribbon.

Ik ben heerlijk naar de handwerkbeurs geweest, verslagje en foto's van aankopen volgen morgen.
Ik heb nog wel de foto van het setje voor de Kika beer, wat ik vanmorgen bij de Kikastand afgeleverd heb. Wat daar rechts ligt, is het mutsje, een raar model vind ik, maar zo was het patroon nou eenmaal. Volgende keer doe ik toch een andere muts. :-)

3 opmerkingen:

  1. Het gaat lekker met je Marian ;)) je bent er dus vandoor gegaan met iemand anders haar/zijn kar!
    Wat een schattig setje voor de Kika-beer trouwens, vind hem erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig setje Marian, en die kar verwisselen, giller. Maar komt me niet onbekend voor hoor, heb heel wat keertjes in paniek door zo`n zaak gelopen, van waar is mijn kar???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk setje ik vind het mustje wel grappig.

    BeantwoordenVerwijderen