woensdag 13 oktober 2010

Van een voorbijganger tot Pink Ribbon en alles wat er tussen ligt

Op de loopplank zat heel stil een klein salamandertje, precies in het midden. Niet zo handig want wanneer er iemand over de loopplank gaat, stapt die er boven op, om over de katten maar te zwijgen, want die vinden het een leuk speeltje. Voorzichtig opgepakt en in het gras gezet, zo die is voorlopig weer even veilig.
Nog even een foto van de laatste roos dit seizoen, dat denk ik tenminste, zie geen knoppen meer en er zullen er ook niet meer verschijnen, ik vond het wel heel erg leuk, dat er net een insect in neer streek.
Gisteren met dochter naar Intratuin geweest en daar zag ik bovenstaande glastoren voor m'n koffiecups. Ik had er al bij Riviera Maison m'n oog op laten vallen, maar niet gekocht, er hing een behoorlijk prijskaartje aan. Bij Intratuin stond dus zo'n zelfde soort, er stonden alleen geen letters op. Nu weet ik dat die er toch afgaan in de vaatwasser, dus geen probleem. Deze was wel 35 euro goedkoper, dat scheelt best heel veel. Heb ik er toch eentje :-)
Op de terugweg langs de Action en daar elastomappen gekocht en eentje waar showtassen in zitten. Kan ik mooi weer een stel losse uitgeprinte patronen in opbergen. En dan een spaarpot in de vorm van een schaapje, doe ik zo nu en dan wat in, leuk voor de handwerkbeurs voor volgend jaar. Verder als laatste wat op de foto staat een doosje met blokjes sandelhout, voor tussen m'n wol. Ook nog wat deco materiaal gekocht en 2 bollen naturelkleurig garen van 100% acryl, maar dat staat niet op de foto, ben ik vergeten. ;-)

De nieuwe tas ( donker grijsblauw) die ik ook gekocht heb op het dorp, met een tashanger van pink ribbon en die heb ik bij Etos vandaan.




2 opmerkingen:

  1. Zo die is inderdaad gered. Toen ik die glastoren zag dacht ik aan verfcupjes om wol te verven. Schattig spaarpotje en een mooie tas. Daar kan je mee voor de dag komen.

    BeantwoordenVerwijderen