maandag 25 oktober 2010

Wekkerperikelen

De wekker van manlief doet het niet goed meer, hij loopt niet meer af. Dus heb ik mijn wekker voor hem gezet, op 10 minuten voor zes, hij loopt netjes af en ik maak manlief wakker. Hij gaat z'n bed uit en komt weer terug in bed. Hoe het kan weet ik niet, maar m'n wekker stond niet goed, het was nog maar 10 voor vijf. De wekker netjes op tijd gezet en deze keer ging het wel goed. Ik kwam er vanavond nog even op terug en toen zei manlief dat hij het niet erg vond, want hij had een nachtmerrie en was blij dat ik hem wakker maakte.
Morgen toch snel een andere wekker kopen, want dit is niet handig. :-)

2 opmerkingen:

  1. Ja dat is inderdaad lastig vooral als je moet werken, en haastige spoed is zelden goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad niet handig! Maar gelukkig liep de wekker niet een uur te láát af, in plaats van te vroeg...

    BeantwoordenVerwijderen