woensdag 24 november 2010

Goede combinatie

Ik had weer wat van de gekleurde merino gesponnen en wilde het twijnen met een draadje rayon. Ik koos voor blauw, dat is tenslotte m'n lievelingskleur en ik was lekker in de bak met al de kleurtjes rayon aan het rommelen. Ik wilde wel de goede kleur blauw, rolde er een ander klosje met rayon tegen m'n gesponnen merino aan. Het was een warme donkere geelbruine kleur en dat was een mooie combinatie. Stukken mooier dan met blauw, was dus geen moeilijke keus. Soms helpt het toeval ook wel eens een handje mee :-). De streng weegt 43 gram en heeft een lengte van 293 meter.

2 opmerkingen:

  1. Het is erg mooi geworden! Ik heb ook bij de garenshop rayon besteld en de kleurkaart. Om van te watertanden..... Ik wordt er erg hebberig van!! Het was een goede hint, die rayon, dank je wel voor de tip.

    Groet van Sonja
    www.kleiendraad.nl

    BeantwoordenVerwijderen