vrijdag 19 november 2010

Niet werkende computer

Gisteren had ik bij de www.garenshop.nl cones met rayon besteld in verschillende kleurtjes, ben gek op die glimmertjes in m'n zelfgesponnen wolletje. Natuurlijk niet bij alle wol, maar bij sommige effen kleuren. Het haalt een beetje saai wolletje helemaal op. Betaald met Ideal en vanmorgen kreeg ik het al binnen, heerlijk vind ik het als ik het al zo snel binnenkrijg. Ik keek naar al die kleurtjes en zag dat ik twee kleuren dubbel had, de groene kleur wist ik, daar had ik er twee van besteld, 1 kleur was niet in voorraad en daar zou ik het geld van teruggestort krijgen, maar ik had ook een blauwe dubbel en zag zo gauw niet welke kleur ik dan niet had. Wilde dat even nakijken op m'n bestellijst in m'n mailbox en toen deed het beeldscherm het niet, kreeg te zien dat er geen input-signaal was. Verschoot van kleur, nog even met het snoertje erachter gerommeld, er liggen tenslotte wel eens katten achter, maar dat hielp ook niet. Slok koffie genomen, naar achteren geleund in m'n stoel en gekeken. Zag toen dat het lampje van de computer niet brandde en wist meteen wat er mis was. Ik was vergeten de computer aan te zetten (bloos, bloos). Nadat de computer opgestart was, even nagekeken op m'n bestellijst en ik miste geen enkele kleur, alleen die niet voorradig was, toen geteld en ik had er twaalf besteld en ook twaalf gekregen, meteen maar even gebeld dat ze geen geld hoefden terug te storten, ik had tenslotte het aantal gekregen wat ik besteld had en die niet voorradige kleur, ach die komt later wel.
Schoonzoon klaagde dat een aantal van z'n werksokken een beetje dun werden, gisteren naar de markt geweest en Noorse sokkenwol gehaald en toen kwam ik ook nog een leuk gekleurd sokkenwolletje tegen, kon ik niet laten liggen, het riep zo hard naar me : Neem me meeeeeee.
:-) Gisteravond begonnen met de eerste werksok. Ook maar even kijken of er van de versleten sokken nog wat te repareren is, zal best wel.

3 opmerkingen:

  1. Nou Marian het was dus duidelijk dat je je koffie nog niet op had!!!!! ;)) Een kwestie van "of je zet je computer aan"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was ook niet eens maandag. Leuk hoor al die kleurtjes en die gekleurde sokkenwol vindt ik ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen