zondag 7 november 2010

Nog meer geverfde wol

De andere gesponnen Merino/nylon met Z-twist is nu ook geverfd, een beetje gemeleerd groen.
Het combineert mooi bij elkaar, hoop wel dat ik genoeg heb, ongeveer 72/73 gram van ieder, maar heb geen idee of dat voor getwijnd gebreide sokken genoeg is. Na 1 sok weet ik het, dan kan ik wegen wat ik over heb. Voorlopig gaat het in de voorraadbak, ben nog aan zoveel dingen bezig, ik heb geen opbergtasjes genoeg :-o. Het is wel heel verleidelijk om vast te beginnen, ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe het er gebreid uit gaat zien, maar moet wat dat betreft nog maar even geduld hebben.

1 opmerking:

  1. Ziet er prachtig uit. Ik brei uit een bol wol van 100 gram gemakkelijk een paar sokken en hou ook nog een bolletje over voor reparatie.

    BeantwoordenVerwijderen