dinsdag 16 november 2010

Spijbelen

Vandaag spijbel ik, eigenlijk moet ik weer aan het werk in het huis maar heb nog een beetje last van m'n arm, doe dus lekker rustig aan. Deze klossen had ik al gesponnen van de gekleurde lontwol die ik op de handwerkbeurs had gekocht. Elke avond na het eten, spin ik een uurtje, soms een half uurtje, dan heb je na een week toch een aardige klos volgesponnen :-)

En omdat ik toch niet naar het huisje ging, heb ik de wol 2-ply getwijnd (lekker voor m'n arm ;-))
was een aardige klos vol. Maar wanneer ik zo op de foto kijk, lijkt hij helemaal niet zo vol :-o.
En dan een knot maken en dan heb je toch zo'n 79 gram en 381 meter garen. En dat is bestemd voor weer een Saroyan, maar in dit geval wordt hij voor mezelf. Heb nog niet genoeg gesponnen, maar ga vanavond na het eten weer verder. Ik heb er geen haast mee, heb nog werkstukken genoeg op de naalden staan.
Ook loop ik al maanden met een kadobon van de Welkoop op zak, maar zag niets wat ik graag wilde hebben, tot vorige week, hele leuke windlichten, vind ze geweldig, moet er nog kaarsen voor kopen , maar die koop ik wel bij Xenos of het Kruidvat, zijn de prijsjes wat vriendelijker.
Ik koop zo'n pot ook nog een maatje groter (heb hem al apart laten zetten), lijkt me ook leuk op het aanrecht, als pot om m'n spatels en houten roerlepels in te zetten.



1 opmerking: