maandag 8 november 2010

Zoveel om over te bloggen

En dan zo weinig tijd hebben. Moet ook nog foto's maken bijv. een updeetje van de heidesjaal, maar dan moet ik eerst nog even een extra kabel ertussen doen, dat de sjaal niet zo opgepropt op de rondbreinaald zit. En zo zijn er nog heel veel dingen die ik nog hier neer wil zetten.
Heb me voorgenomen om zo nu en dan wat tussendoor wat achterstallige onderwerpen neer te zetten :-)

Ik begin met een foto van een gedeelte van de kleurenkaart van het rayon garen, valt niet mee om die glimmertjes netjes op de foto te krijgen. Ik had hem al even binnen, maar ja, dat tijdgebrek, heb natuurlijk al over diverse dingen geblogd, maar deze "moest" nog. Nummer 1199 is een snoepje gewoon, zo leuk die kleurtjes voor bij een effen saai wolletje, dat haalt het helemaal op. Bij de wol van dat bonte schaap, wat ik van de zomer gekregen heb van de buurboerin, heel donkere vacht met lichte plekken er in, zal zo'n glimmertje ook prachtig staan. De kaart is een flinke lap, vijf A-viertjes naast elkaar. Ik heb al een gedeeltelijke keuze gemaakt, heb er 3 uitgezocht, netjes op een papiertje geschreven en er komen er nog meer bij, moet ik nog even over nadenken welke kleuren, want ik hoef ze natuurlijk niet alle duizend te hebben en ga natuurlijk ook niet iedere week bestellen. Op 1 zo'n cone zit 1000 meter, dus er zit genoeg op voor een flink werkstuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen