zondag 12 december 2010

Dak

Tegen lunchtijd zitten bijna alle balken op z'n plek.
Het valt niet mee om foto's vanuit de verte te maken,het is zo'n donkere dag. Dit is rond 3 uur 's middags. Een klein stukje dak zit op z'n plek.

En dit was een grote verrassing, want ik wist dit niet. Achteraan langs de sloot is de schuur een stuk smaller, dat wist ik natuurlijk wel, maar niet dat ik daar een overkapping kreeg :-).
Aan de binnenkant komt er dan een zoldertje op, vind het echt wel gaaf. Dus straks een klein overdekt terrasje aan het water :-)

7 opmerkingen:

  1. Erg mooi wordt het aan het water, straks lekker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Marian ze weten je toch telkens te verrassen.. Ziet er mooi uit hoor!!!

    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marian het wordt echt helemaal te gek!!!!! Zie je jezelf al zitten na een warme zomerdag een verfrissend buitje en dan zit jij droog te genieten!!!!!! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Marian wat een bikkels die jongens ziet er fantastisch uit!!!! ik zie je al zitten onder je overkapping :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig...een soort veranda, lijkt mij ook heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Straks lekker spinnen onder de veranda.
    Het wordt een mooi plekje zo.

    BeantwoordenVerwijderen