vrijdag 31 december 2010

Een tussendoortje

In m'n leeslijst van blogs kwam ik dit tegen bij haar
en ik vond het wel leuk, dus even kijken wat ik in huis heb. Dat werd dus deze wol van Drops, geschikt voor nld. 4.00 mm. Ik heb er 8 bollen van 50 gram van, dus denk ik genoeg, anders dan maar iets korter. De steken op m'n acryl naaldjes gezet, die het nog steeds goed doen, gebruik ze zoveel en ik heb er nog steeds geen problemen mee. Drie keer in de week krijgen we een nieuw patroontje om te breien. Ik vind dit leuker dan een breirol, daar doe je niet zoveel mee, dat ligt maar te liggen, dit draag je, vooral wanneer het koud is. Dus volgend jaar ben ik goed voorzien.
De wol was eigenlijk bestemd voor dikke sokken, maar achteraf niet zo handig, want ik kan er niet mee in m'n schoenen.

2 opmerkingen: