vrijdag 17 december 2010

Klaar

De uienzak is af, hij is veel groter dan ik had gedacht, maar wel fijn om voor andere dingen te gebruiken. Voor de foto heb ik hem even gevuld met zo'n 5 pakken afbakbroodjes en ik vind het nog niet eens zo'n gek idee, staat wel grappig zo. Maar nu zijn de pakken broodjes weer op hun vertrouwde plekje en ligt de uienzak in de was, ik denk dat hij nog wel een beetje zal krimpen en dat is helemaal niet erg. Het koordje heb ik niet goed gemeten en had van mij wel wat langer mogen zijn, dus dat ga ik nog opnieuw doen, maar daar hoef ik geen foto van te nemen :-), het gaat tenslotte om de zak.
Deze foto kon ik niet laten om te nemen, heb gewoon door m'n raam de foto gemaakt, vond het te koud om naar buiten te gaan. Maar dit is een verschijnsel wat ik niet vaak zie. Wanneer het sneeuwt ligt er altijd ijs op het water en wanneer dat niet het geval is, smelt de sneeuw zodra het het water raakt. Maar vanmorgen niet, er drijft een heel plakkaat sneeuw op het water, zo'n leuk gezicht was dat. Inmiddels is het natuurlijk wel weggesmolten.

5 opmerkingen:

  1. hoi hij is leuk geworden
    Tip mak een iets steviger koordje en stop hem in je tas als boodschappen netje voor onvoorziene dingen
    Groet
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi, als je er uien indoet hangt hij waarschijnlijk anders, ik denk dat dat mooier is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk ding zeg zoeen uienzak...
    heb je het gehaakt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel, het wordt echt wel straks als uienzak gebruikt en het is inderdaad gehaakt Su.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's Marian. Tjonge, je woont echt op een uniek stukje Holland hoor!

    BeantwoordenVerwijderen