zondag 19 december 2010

Nog meer sneeuw

Alsof er de afgelopen dagen nog niet genoeg gevallen was, hebben we vannacht nog een portie erbij gekregen. Ik heb het even gemeten met een lineaal en er is 24 cm. sneeuw gevallen. Eerst de loopplank maar van sneeuw ontdaan.
En dan langs de auto een paadje vrijgemaakt zodat we daar een beetje kunnen lopen. Het is niet echt duidelijk te zien, maar er zitten twee richels met opgehoopte sneeuw van de sneeuwschuiver. Inmiddels heb ik die dicht bij de boot al weggeschept, maar de tweede nog niet. Ik vind het toch wel een stelletje ......... mogen jullie zelf invullen, die op die sneeuwschuiver zitten. Die achterste richel is ongeveer iets meer dan een meter hoog. Ze hadden hem van mij nog verder de kant in mogen schuiven. Nu zal ik hem zelf weg moeten scheppen, anders kunnen we niet eens met de auto weg. :-(

2 opmerkingen:

  1. ohhhhhhhhhhhhh wat lekker veel Marian \_______/ dank je wel voor het meten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is niks bij gekomen. Lijkt me wel vervelend als je er op uit moet.

    BeantwoordenVerwijderen