dinsdag 7 december 2010

Opnieuw

De bodem van het netje beviel me niet, zag er niet zo uit als ik gedacht had, er zat een fout in en toen toch maar uitgehaald en op nieuw begonnen. Na zo'n 6 toeren weer uitgehaald en opnieuw begonnen en weer uitgehaald enz. enz.
Het bleek dat mijn fout al in de eerste toer zat en die had ik steeds laten zitten, tja en dan komt het nooit goed. Maar het is nu een stevige bodem, niet te wijd en niet te krap, precies goed. Nu de zijkanten nog, daar had ik al een paar toertjes van gehaakt en ik kom daar twee hokjes te kort voor het patroon, dus dat wordt even een toertje uithalen en een beetje smokkelen, dan komt het vanzelf goed. :-)

3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem weleens bij iemand zien hangen. Het wordt een mooie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja deze ziet er wel steviger uit Marian... Zou het ook uithalen hoor je ziet het zelf altijd en dan baal je... ziet er mooi uit je heb je best gedaan..

    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach en zo blijf je bezig.... Uiteindelijk wordt het beter!!!

    groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen