maandag 31 januari 2011

Dishcloths en ander spul

Via Ravelry heb ik een aantal patroontjes gevonden en begin nu aardig in m'n dishcloths te zitten. Ben nu aan vaatdoekjes begonnen, is zulk leuk werk om te doen, heb voor vaatdoekjes alleen kerstpatroontjes gevonden, maar wat maakt het uit. Hebben is hebben :-) Gewone motiefjes zal ik ook nog wel vinden, anders zelf maken.
Ook gauw nog een foto van de cupcakes genomen voor ze op waren, eentje was er al in een mannenmaag verdwenen, deze heb ik gemaakt met harde fimo-mallen, maar dat vond ik geen succes, was moeilijk om de figuurtjes er heel uit te krijgen, sommigen wilden er helemaal niet meer uit. Maar dit zijn de redelijk gelukten, volgende keer de stempels proberen.

Aan de ene kant zitten de dakpannen op de schuur en de nok zit er ook op. De zonnecolletoren kunnen komen.
Bij RM was het een uitverkoop van de laatste restjes in de opruiming, nu met kortingen tot 70 % en dat is natuurlijk leuk winkelen. Bovenstaand kerstboompje heb ik gescoord, had er voor de kerst al m'n oog op laten vallen, maar het prijskaartje hield me tegen. Nu heb ik het toch. Staat leuk volgend jaar naast m'n sneeuwman, die bestaat uit verschillende glazen bollen op elkaar met als dop een glazen hoed.
Voor m'n verjaardag heb ik dit van vriendin A. gekregen, heeft ze zelf gemaakt en ik vind hem geweldig, zelfs de plankjes kan ik verzetten.


Van dochter kreeg ik deze, wilde er graag zo eentje hebben en zij had er eentje over die nooit gebruikt werd, er onder zitten klemmen zodat hij op de leuning van een fauteuil geklemd zit, ben er erg blij mee, altijd handig om bij het handwerken de extra benodigdheden bij de hand te houden.




1 opmerking:

  1. Heel wat bezigheden Marian, en fijn dat die mannen die cupcakes zo lekker vinden. Kun je veel nieuwe maken, en dan worden ze steeds mooier!

    BeantwoordenVerwijderen