zondag 9 januari 2011

Keuken

Vrijdag kwam er een trekker mee naar huis, dat is natuurlijk heerlijk om op het spatbord te zitten, lekker hoog en je kan alles overzien. Er lag ook nog een berg sneeuw, die nu aardig geslonken is, maar nog steeds niet helemaal weg.
Zaterdagochtend werd er begonnen aan de panlatten op het dak en natuurlijk als je zo lekker zit, is het ook heerlijk om even van het uitzicht te genieten :-) Het duurde niet zo lang of het ging heel erg hard waaien en regenen, dus de panlatten de panlatten gelaten en binnen aan de keuken verder. De kastjes staan hier op z'n plaats, het blad ligt er op en de gootsteenbak zit nog los, maar hij ligt er op de goede manier in. De kraan heb ik nog niet, ik wil een bepaald model en dan een matte, maar die hebben we nog niet gevonden, in het uiterste geval dan toch maar een glimmende, is toch een luxe probleem, nietwaar ;-)
De vaatwasser zit er ook al in, kan nu geen water meer tappen, dus moet toch echt achter een kraan aan deze week.

Deze handgrepen heb ik er op, gewone eenvoudige zonder poespas, makkelijk schoon te maken en ook donkergrijs, mooi passend bij het blad.




6 opmerkingen:

  1. Wauwwwwwww marian wat ziet je keuken er al fantastisch uit!!!!!!!!!!
    Lekker voor de jongens om hoog en droog te kijken, jammer dat ze naar binnen moesten.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het weer niet mee zat, maar je keuken is nu wel mooi opgeschoten. Inmiddels hebben wij in ons huis de 3e kraan. Eerst een dure, van een bepaald merk waar ik de naam maar niet van zal noemen, toen een goedkope en nu een matte. Ik zou nooit weer een matte willen om de reden dat hij niet over schoonmaak azijn kan, hij vreet het zilverkleur eraf en je houdt er een hele lelijke kraan aan over. Het is maar een hint.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. k jullie wel en Johanna, dat wist ik niet, dus dan toch een glimmende, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een luxe krijg je daar Marian, wat zal jij blj zijn als je daar zit het ziet er nu al prachtig uit hoor...

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Marian ....je kent het niet meer terug!
    Heel anders.
    Maar goed dat je zoveel foto's gemaakt hebt.
    Wat voor matte kraan zoek je? een moderne?
    Ik heb een matte kraan (al jaren)hij blijft mooi, maar ik weet eigenlijk niet meer waar ik hem vandaan heb.

    BeantwoordenVerwijderen