dinsdag 11 januari 2011

Sokken en updeetje 2 van de meebreisjaal

Weer een paar simpele bbdtv-sokken af, ze zijn gebreid met Scheepjes invicta coloris, het breid heerlijk en worden een paar lekkere zomersokken, want ik vind ze vrij dun, maar misschien valt het wel mee wanneer ze een keer gewassen zijn.
Volgende keer zal hij niet meer helemaal netjes op de foto passen, hij groeit lekker. Het laatste stukje heb ik er dubbel op gebreid. Met mijn eigenwijze hoofd dacht ik dat er een fout in het patroon zat en heb het "gerepareerd". Het patroon bleek wel goed te zijn en dus nog een keer het patroontje gebreid, vandaar 2 keer iets wat op elkaar lijkt. Zo handig met dit soort dingen, maakt niks uit wanneer je er iets bij breid of weglaat. :-)

4 opmerkingen:

  1. maar je sjaal wordt wel mooi en daar gaat het om ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van jou is ook mooi Marian.
    Ik heb dievan mij ook op mijn blog gezet.
    Groetjes Hetty,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het word een schitterende keuken Marian, dat zie ik zo al. Als ik zelf had mogen kiezen, had ik ook zoiets genomen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sokken Marian! En de sjaal wordt zo ook lekker lang. Je hebt gelijk: het maakt helemaal niets uit een motiefje meer of minder!

    BeantwoordenVerwijderen