maandag 21 februari 2011

Afgemaakt

Nu ik de titel nog even nalees, klinkt het wel heel erg luguber, maar ik heb alleen weer iets afgemaakt wat al bijna klaar was, maar nog niet helemaal.
Dit is Mrs. Smith en het ontwerp is uit het boekje : Little Whimsical Knits 2 van Ysolda. Hij is bestemd voor m'n buuf (degene die egels spaart), was als verjaarskadootje bedoelt, maar duurde iets langer voor hij af was. Buuf is in november jarig. Maar wat in het vat zit verzuurt niet, dus ga hem vanmiddag even brengen.
Ook weer een paar bbdtv-sokken af. Ik vind het zo raar, ze liggen buiten, niet eens in het zonnetje, ik maak een foto en op die foto zijn een paar sokken met veel groen erin ineens blauw geworden. Nog een paar foto's gemaakt, maar ze blijven blauwig, terwijl het toch echt groen is. Maakt verder natuurlijk niets uit, ze zijn gebreid van Trekking 6-fach op nld. 3 mm., dus dikke sokken. Is wel lekker nu met de kou die we weer even hebben, gisteren werd ik wakker en het sneeuwde zelfs, gelukkig bleef het niet liggen, maar had toch even: Neeeeee, niet weer!!!!

M'n E-reader heb ik nu een week in gebruik en ik ben er helemaal blij mee, ik vind het een wereldding. Had ik veel eerder moeten aanschaffen. Wanneer ik stop met lezen zet ik hem uit en wanneer ik hem later weer aanzet dan krijg ik bij het boek wat ik aan het lezen ben, meteen weer de goede bladzijde, zodat ik verder kan lezen zonder te moeten zoeken. Handig hoor, ook wanneer ik niet thuis ben en ik heb m'n boek uit, kan ik gewoon weer een nieuw boek uitkiezen. Zo luxe. Dit is weer een aanschaf waar ik geen spijt van heb achteraf.

2 opmerkingen: