vrijdag 4 februari 2011

Mixer

Nadat deze mixer al jaren op m'n verlanglijstje stond, heb ik hem nu aangeschaft. Hij is vrij groot, dus eigenlijk past hij niet in de keuken die ik nu heb, maar wanneer we verhuisd zijn kan hij makkelijk in de nieuwe keuken staan, ook is er dan ruimte voor de accessoires. Ik heb de basisset en de rasp-en snijset heb ik er extra bijgenomen, die zit nog in de doos want dat past echt niet meer in m'n kleine eenpersoons keuken. Ook heb ik de glazen mengkom met deksel en daar geldt hetzelfde verhaal voor, zit ook nog in de doos.

Heb vandaag de machine uitgepakt en in gebruik genomen, eerst heb ik ei en kruiden door 1 kg. gehakt gemengd. Beslag voor cupcakes gemaakt en natuurlijk 12 cupcakes gebakken, botercreme gemixt en de cupcakes versierd met marsepein. Het is een geweldig apparaat. Ik wil hem nooit meer kwijt. Wanneer ik ooit van manlief afga mag hij alles hebben, maar de mixer gaat met mij mee :-)

5 opmerkingen:

  1. Haha dat is pas echte liefde. Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hè? Ik heb ook ooit de droom er eentje te bezitten.
    maar goed, mijn oude doet het nog goed genoeg ...en ach ik moet ook nog wat te wensen houden...
    Maar wat fijn voor je, echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je mixer, ook ik ben ervoor aan het sparen, ik wens je er veel plezier mee. Groetjes van Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad wel een hele mooie mixer! Helemaal nu je zo druk van al die mooie en waarschijnlijk ook heel erg lekkere cakejes aan het maken bent!

    BeantwoordenVerwijderen