donderdag 31 maart 2011

Het gaat lekker

Voor ik verder ga, wil ik eerst iedereen bedanken voor de leuke reacties op m'n blog, zo fijn om te lezen en soms ook te horen ;-) dat iedereen zo met ons meeleeft. Dan laat ik nu een kastje zien, wat ook als tafeltje kan dienen (altijd handig) omdat het aan 4 kanten echt hetzelfde is, aan een kant zit een deurtje, dat is het enige verschil met de andere kanten. Er bovenop ligt een marmeren plaatje los op het kastje. Bij ons komt het in een hoek te staan, dus zie je er niet veel meer van, de TV komt er op.
De schouw is ook afgetimmerd en verder gerestaureerd, nu moeten wij aan de slag met latex, verf en was. We hebben nog een klein puntje van discussie, boven de sierplank wil ik de gipsplaat licht hebben, dezelfde kleur als de wanden van de kamer, maar er werd ook geopperd om de bovenkant donker te maken, dezelfde kleur als het hout. Wat denken jullie??????

Er zijn ook 3 deuren gearriveerd, de anderen zijn nog in bestelling, die zullen ook wel spoedig komen. Morgen zal ik weer een foto van de keuken maken, natuurlijk van het laminaat en de plinten zijn vanavond ook onder de keuken gegaan, het ziet er dan meteen zo "af " uit, had nooit gedacht dat dat zo'n verschil zou maken.

2 opmerkingen:

  1. Oh Marian, dat kastje!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kwijlen gewoon wat is die mooi!!
    En als je het mij vraagt? dat hout van de schouw ook donker, anders houdt het zomaar ineens op, je vroeg zelf om meningen dus alsjeblieft! ;))
    Enne....... ik geniet nog steeds van al je foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi allemaal, Ik ga niet met Astrid mee ik zou het wit doen dan kmt die donkere rand van de schouw mooi uit en als je er iets op gaat zetten komt het ook mooier uit denk ik ,maar ja het is tenslotte je eigen keus die de doorslag moet geven hoor!!!

    Mooi kastje trouwens

    BeantwoordenVerwijderen