woensdag 9 maart 2011

Van het kastje naar de muur en weer terug

Omdat we natuurlijk al snel gaan verhuizen moet er het een en ander geregeld worden en dat gaat niet altijd van een leien dakje. De vaste telefoon en het internet moet natuurlijk ook naar het nieuwe adres overgeschreven worden. Ik ben gistermiddag naar de KPN winkel geweest en daar alles doorgegeven, ook een nieuwe mobiel aangeschaft, de mijne was al antiek en de batterij ging niet zo heel erg lang meer mee, die was weer heel snel leeg. Alles wat de telefoon betreft overgeschreven en voor het internet moest ik bij de provider zijn. OK, ik contact opgenomen met de klantenservice en daar kreeg ik te horen dat zij (de provider) daar niets aan konden doen en dat ik toch echt bij de KPN moest zijn. Ik vanmiddag weer in de auto naar een KPN winkel gereden (dan ben ik al weer een half uur verder) nummertje getrokken, lang gewacht voor ik aan de beurt was, ik leg uit waarvoor ik kwam en ik kreeg te horen dat de KPN daar echt niets aan deed en dat ik bij m'n provider moest zijn. Alleen wanneer ik van de KPN-club klant werd, werd het overgeschreven. Nouhou, dacht het niet, het bevalt me prima bij deze provider dus ik wil daar blijven. Weer naar huis gereden en daar weer de klantenservice van de provider gebeld en toen hoorde ik dat het helemaal geen probleem was, wanneer de vaste telefoon was overgezet naar het nieuwe adres en de modem en splitter (?) of zo, werd daar aangesloten, dan had ik gewoon internet. Nou ja, dat hopen we dan maar, ik kan er niets meer aan doen nu.
Vandaag even zonder foto's, was m'n camera vergeten, morgen maak ik weer foto's van de vorderingen

3 opmerkingen:

  1. Wat een gedoe allemaal he. Succes met de verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gedoe Marian, maar het kan kloppen hoor. Dan komt de provider of jij zelf met een soort kastje en dan is het zo gepiept!
    Misschien heb je zo`n kastje al, ik bedoel datgene waarmee je nu aan het internetten bent.

    BeantwoordenVerwijderen