donderdag 28 april 2011

Hij is er

Eerst nog even over het vorige logje, ik heb nog geen idee wat ik met het spinproefje gaat doen, er komt vanzelf wel iets op m'n weg waarvoor ik het kan gebruiken.
En over de klossen in de kartonnen doos: Ik heb geleerd om te twijnen met behulp van een zg. Lazy Kate die 2 meter achter me staat, zodat de twist gelijkmatiger verdeeld wordt over de draad. Maar ik weet niet in welke doos m'n Lazy Kate zit, dus dan maar met behulp van een kartonnen doos en een paar lange barbecuepennen. De dozen met hobbyspullen kan ik nog niet uitpakken omdat m'n hobbyzolder in wording nog niet klaar is. Dat moet dus nog even wachten.

De boot is bijna op de plek van bestemming gearriveerd.

Vlakbij de ligplaats bezig met aanmeren.



Er wordt nog aan de beschoeiing gewerkt en de boot ligt op z'n plek.





4 opmerkingen:

  1. Daar zit vast veel ruimte in, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie woonboot, wat zal Cristi daar blij mee zijn!!!!! Enne volgens mij jij ook! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Marian !
    Ja, Cristi zal wel in haar nopjes zijn ... :)

    BeantwoordenVerwijderen