donderdag 28 april 2011

Spinproefje

Ik had nog een klein beetje ongesponnen merino en samen met de lurex uit de kelder een proefje gemaakt.

Ik heb nog niet alles gevonden wat ik nodig had, m'n lazy kate is nog zoek en ik heb ook geen idee waar het in zit. Dus maar een beetje geïmproviseerd, de lurexdraad, bleef wel steeds hangen op de kartonnen rand en brak dan, maar met wat opletten ging het best.

Heb het nog niet gewogen, maar het is een strengetje van ongeveer 50 meter en het ziet er leuk uit met dat zilveren glittertje.




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, ik heb zoiets nog nooit gedaan.. Wat ga je ervan maken?
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, maar waarom zit het zo in de doos, is dat om te twijnen? Nee want je hebt een spinnewiel. Ben wel erg benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen