donderdag 5 mei 2011

Bon

Ik heb de dekenkist, die ik nu als salontafel gebruik, in gebruik genomen om de CD's in te doen die ik niet kwijt wil maar nu even niet kan gebruiken. Er zaten wat rommeltjes in, dus lekker uitgezogen met de stofzuiger toen ik een half verteerd papiertje zag liggen. Aangezien ik heel erg nieuwsgierig ben, voorzichtig opgepakt en uitgevouwen. Tot mijn verbazing was het de originele aankoopbon. Ik weet dat de kist door een vroegere buurman, die was kapitein op een schip, van mijn schoonouders de kist uit Shanghai had meegenomen. Het ligt weer in de kist na er een foto van genomen te hebben, als hij verder verteerd hebben we de foto tenminste nog. :-)

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke vondst, en zo te zien is hij op 1 april 1957 gekocht!! Dus ik zou hem sealen en in de kist bewaren, hartstikke leuk toch????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vreselijk leuke ontdekking is dat!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen