woensdag 25 mei 2011

Corriedale Sliver

Gisteren m'n bestelde Corriedale spinwol, van de Wolboerderij, binnen gekregen. Ik was echt gevallen voor de themapakketjes, van links naar rechts en van boven naar beneden, liggen daar zomer, herfst, furry friends, winter, pastel en lente. Zelf zou ik de kleuren voor de zomer en lente omgewisseld hebben, maar het is Nieuw-Zeelandse wol en daar kijken ze waarschijnlijk anders tegen de kleuren die de seizoenen geven aan. Misschien zijn die kleuren bij hen ook wel zo als in de pakketjes. Ik heb geen idee, ik ben er nog nooit geweest.
Ik hoef nu alleen nog maar 1 klos leeg te maken en die wordt Navaja getwijnd,  dan kan ik met deze wol gaan beginnen. Heb de pastelkleuren al gedeeld in porties en ik hoop dat het draadje dan wordt zoals ik het in m'n hoofd heb zitten.
@Elizabeth, de SYB (sock yarn blanket) wordt inderdaad een plaid of deken, ligt er aan hoeveel blokken ik kan breien met de resten sokkenwol die ik heb.

1 opmerking:

  1. Oh..., dat is genieten met al die kleurtjes spinwol.. alleen de aanblik al!
    Ik ben heel benieuwd....

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen