vrijdag 13 mei 2011

Opstapje

Ik heb van vriendin A. een workshoppakketje gekregen, fijn alles al voorgezaagd, ik hoefde het alleen nog maar in elkaar te lijmen, gelukkig maar, ik heb nog steeds m'n cirkelzaagje niet gevonden, ben wel op zoek geweest, maar niet gezien. Het bovenste plateautje van het opstapje zit nog los, want daar moet ik nog een gleufje invijlen, maar m'n vijltjes zijn ook nog zoek. Daarna wordt het natuurlijk nog geverfd. Was wel fijn om even te miniën, was al zo lang geleden.
Ben ook nog aan het breien, heb bijna 1 market bag af en een andere tas bijna voor de helft. Ook ben ik begonnen aan de gordijnen, maar dat zal wel een poosje duren, ik ben namelijk niet zo gek op haken, maar ik wil wel gehaakte gordijnen voor de ramen, dus moet ik er toch aan geloven.
Gisteren naar de markt geweest en daar zulke leuke sokkenwol gekocht, zal daar later een foto van maken. Er is hier vorige week een nieuwe computer aangeschaft en alles werkt nu een beetje anders, foto's in de computer zetten valt nog echt niet mee, vandaag heb ik hulp van zoonlief gekregen, maar volgende keer moet ik het zelluf doen.
Ook wilde ik het kruissteekprogramma opstarten, maar dat ging niet, moet ik eerst weer installeren met het CD-tje en (het wordt weer eentonig) ik weet niet in welke doos of bak die zit, wel netjes bij het boek van de gebruiksaanwijzing, dus daar kan ik nu ook even niets mee. Een beetje balen is het wel, want nu ben ik voorlopig alles kwijt, alle kruissteekpatroontjes voor poppenhuistapijtjes die ik erin had staan en ook nog een patroon van Sue Baker, die had ik al gedeeltelijk uitgewerkt, hoop dat het nog terug te halen is, wanneer ik dat programma er weer in heb zitten. Wel een goede leer, als zoiets weer eraan komt, eerst alles uitprinten, kan ik ze later weer inscannen, ben ik het niet allemaal kwijt.

1 opmerking:

  1. Marianne, je kunt ook het stukje tussen de 2 boorgaatjes langs een liniaal insnijden en dan kan je het met een smal stukje schuurpapier netjes schuren.
    Kan je zonder vijltjes je trapje afmaken.
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen