maandag 27 juni 2011

Boeken

 Van mijn zus kreeg ik dit leuke boek, ik heb er al koekjes uit gemaakt, maar die hebben de foto niet gehaald :-) Er staan zulke leuke taarten en taartjes in.
 Deze taartjes zijn ook een van mijn favorieten, die ga ik de volgende keer maken, wanneer ik kleine taartjes wil, de roosjes kan ik van te voren doen, dan heb ik die al klaar. Nu maar hopen dat ze wel de taartjes halen ;-)
Degenen die mij kennen weten dat ik behalve de recepten van Nigella,  ook gek ben op de recepten van Jamie. En wanneer er dan een blad van hem in de winkels ligt, ja dan moet ik die natuurlijk hebben. Ik was meteen weg van het blad en heb mij er op geabonneerd. Als welkomstgeschenk kreeg ik bovenstaand boek en die had ik nog niet. Heerlijk al die prachtige boeken.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk die koekjes en taarten, alleen ze lijken zo erg zoet. Op de rommelmarkt zag ik zaterdag wel 3 boekjes liggen van Jamie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker al die boeken Marian
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O'heerlijk kook en bak boeken! Ben er gek op ,en dan maar proberen he ;)

    BeantwoordenVerwijderen