dinsdag 21 juni 2011

En nog eentje

De tweede handenwashanddoek (leuk woord :-) ) is ook klaar. Gelukkig is het in een paar uurtjes gebreid anders had ik toch iets anders gedaan. Zo nu en dan weer eentje ter afwisseling breien en dan kom ik er ook. De foto is een beetje donker, maar dat is het buiten ook. Lekker begin van de zomer, maar misschien krijgen we straks een hittegolf en dan zijn we ook niet blij. Gelukkig hebben we geen inbreng en moeten we afwachten wat we krijgen.
Ook heb ik voor de buuf, die vrijwilligster is bij een club voor verstandelijk gehandicapten, wat tasjes gebreid. Het setje rechs heb ik al twee keer gebreid, maar 1 setje op de foto is wel genoeg. Het is gebreid van bollen garen van de Wibra of Zeeman, die zijn niet zo duur. Er worden altijd leuke prijzen voor een klein prijsje :-) voor bij de bingo gezocht. Aangezien ik het heel leuk vind om tasjes te breien komt dat goed uit.

3 opmerkingen:

  1. Deze week al eerder zo'n handdoek hanger gezien. De combinatie met de handdoek is erg leuk. Grappige tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'k Vind het best een handige oplossing. De handdoek hangt vaak te ver weg van de kraan en nu kun je overal aan je keukenkastjesknopjes (lekker scrabble woord...)kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het patroontje wel willen zien als dat kan en die tas ook zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen