donderdag 2 juni 2011

Jasmijn

Nu ik hier woon ontdek ik steeds meer leuke dingen, een aantal wist ik natuurlijk wel, maar toch..... Hier zijn vensterbankjes voor de ramen waar wat spullen op kunnen staan. Zo heb ik een glas van m'n glasservies die aan de bovenrand een beetje beschadigd is, niet meer geschikt om uit te drinken, maar wel heel leuk in de vensterbank boven de kraan met wat bloemetjes er in. Wat bloeiende jasmijntakjes, net geplukt in de tuin en ze ruiken lekker. De foto is wat aan de donkere kant, maar dat is niet zo erg. Let niet op de ramen want die moeten nodig aan de buitenkant gelapt worden. Ik word er ook danig mee geplaagd. Op de boot kon ik er niet bij, ik kon niet aan de waterkant, omdat daar niets was, hier heb ik een strookje grond van ongeveer 1 meter breed. Dus nu is het de afgelopen week regelmatig: Nou ma, je ramen mogen wel eens gelapt worden, het ziet er niet uit en kom nou maar niet met de smoes van ik kan er niet bij want dat kan hier wel :-)
Ze hebben nog niet gekeken daar, maar het is een flink brandnetelstrookje, dat moet eerst gemaaid worden, maar ik heb de hele zomer nog, ben nu vooraan begonnen en ben bijna bij de waterput aangeland. Zal morgen een foto maken, dan kan ik over een paar weken het voor en na laten zien ;-).

2 opmerkingen:

  1. Jasmijn ruikt ook zo lekker, hier staat ook 1 gekweekt uit zaad.
    Ramen lappen, daar zeg je wat, met al die jonge vogels om de deur heeft het weinig zin, dus sla nog maar even over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Let niet op de ramen...., nee.., ik let op het uitzicht! Wow, wat woon jij daar mooi...
    En je glaasje in de vensterbank met jasmijn past daar perfect bij; heel lief.

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen