woensdag 1 juni 2011

Taadaaa

En hier istie, gisteravond getwijnd en vanmorgen op de foto, ben er helemaal blij mee, zulke leuke combinaties van kleuren. Kon trouwens wel merken dat ik een poos niet gesponnen had, had hier en daar wat moeite met twijnen, ook niet echt regelmatig gesponnen en ik vind het draadje te dun (bloos) , klein beetje overtwist, dan merk ik nu toch echt wel dat ik nog geen doorgewinterde spinster ben. Maar heel veel oefenen, aan het materiaal zal het niet liggen :-), het volgende themapakketje ga ik weer iets anders doen, zo leuk om alles uit te proberen wat ik in m'n hoofd heb zitten :-).

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke berichtjes allemaal.., ik was een beetje achter met lezen...
    Ik vind het zo gaaf dat je zelf spint en twijnt; hoe ben je hiertoe gekomen?
    Je krijgt echt een unieke streng wol. Weet je al wat van deze gaat maken?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor al die kleurtjes en wat gaat het worden. Als je niet goed twijnt wil je meestal te vlug. Je kan beter rustig twijnen en een goed resultaat behalen dan straks een draad hebben die niet sterk is.

    BeantwoordenVerwijderen