woensdag 8 juni 2011

Wol

Ik had nog een plastic tasje met de helft van een klusje wol wat ik had gekregen, vanmorgen gewassen en het ligt nu in de schuur te drogen. Fijn zo'n schuur, anders had het in de kamer te drogen gehangen op een wasrek aan de deur. Op zich niet zo erg, maar het ruikt toch altijd nog een beetje naar schaap. :-) En nu is het uit de neus en uit zicht :-)
En dit is het eerste klusje wat ik vorig jaar had gedaan, links ligt het gedeelte wat al uitgekamd is en dus lekker fluffy en rechts het gedeelte wat ik nog moet kammen, daar kan het andere gedeelte dan ook weer bij. Mooi werkje voor wanneer ik in de tuin zit te niksen ;-)
Gelukkig zijn mijn computerproblemen voorlopig opgelost, zoon heeft een ander soort internet? er op gezet en nu kan ik wel weer een aantal dingen doen, zoals downloaden en ook reacties plaatsen, heb het al even bij kiekeshier en bij busy bessie geprobeerd :-)
Ik hoorde vanmiddag van mijn kantkloslerares, die doet iets met computers, dat ik een users-account gebruik en ik moet dan een administrator account of zoiets hebben. Zoon heeft al gekeken daarnet en het klopt inderdaad, hij heeft nu het goede aangevinkt of zo en ik kan echt alles weer, ook weer you tube filmpjes kijken en spelletjes doen. Dat ging echt niet meer, niet dat dat zo heel erg is, maar toch...... Dank je wel J. Misschien ook wel een tip voor anderen die hetzelfde probleem hebben, vraag alleen niet aan mij waar het allemaal zit en te vinden is want ik heb daar totaal geen verstand van, ik ben beter in breien. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen