zaterdag 9 juli 2011

Dreun

Van de week was ik in de tuin bezig, toen de mannen van de plantsoenendienst van het energiebedrijf, de grasveldjes om de electriciteits huizen heen kwamen maaien.Een van de mannen kwam naar me toe en maakte een praatje over het vissen wat hij graag deed. We kregen het over de karpers in de sloot hier vlakbij. En begon hij over het kanaal, wees naar de plaats waar ik gewoond had en zei : "Dat oude vrouwtje, dat daar woont............"
BENG....... die zag ik niet aankomen en die kwam aan. Dit is de eerste keer dat ik een oud vrouwtje genoemd word. Ik weet natuurlijk wel dat ik geen 18 meer ben, maar een oud vrouwtje???????
Gisteravond ook een foto van een tak van de kroosjesboom gemaakt en er zit nog zat in.
James heeft zich ook weer lekker geïnstalleerd op de bank, hij vind het daar net zo'n lekker plekje als ik het vind, heerlijk in de schaduw onder de boom.

Gisteravond begonnen met het spinnen van de wollonten die ik gemaakt heb en het bevalt me.

4 opmerkingen:

  1. Dat had ik voor de eerste keer als ze me U noemden de buurkinderen dan voelde ik me zo oud terwijl ik nog maar 30 was toen.
    Lekker veel vruchten en ik kan me die kat voorstellen dat hij die plek kiest.
    Wat weer mooie kleurtjes zeg. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja , vast niet een lelijk bedoelde opmerking...maar t is even slikken...;) je bent toch zo oud als je je voelt?
    dat is een mooie opbrengst van je kroosjes.daar kun je vast leuke dingen mee doen. En wat poes betreft...ik kan me ook wel indenken dat het daar heerlijk ligt.
    wat een prachtige resultaat krijg je met deze kleuren. een genot om naar te kijken.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ik heb geen idee hoeveel jaartjes je telt, maar heb nooit de indruk gekregen dat ik blogberichtjes van een oud vrouwtje las...
    Wat heb je gezegd? "Dat oude vrouwtje van de overkant ben ik..."
    Eh, niet teveel van die wolplaatjes plaatsen hoor Marian, anders heb ik er straks zomaar een nieuwe hobby bij. Wat ziet dat er leuk uit, en ik denk dat het super ontspannend is om te doen!

    Groetjes en fijn weekend, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oud , oud de duvel is oud!! Mensen die dit zeggen vergeten dat ze er zelf ook ooit voor komen te staan...

    BeantwoordenVerwijderen