donderdag 7 juli 2011

Drukke dagen

Eindelijk weer even tijd om te bloggen, bovenstaande foto showt mijn groene corriedale pakketje van Ashford, de summer kleuren. Laat het nog even een paar dagen om de wolhaspel zitten en maak er daarna een mooie streng van. Vind het altijd zo leuk om naar een volle wolhaspel te kijken,vooral wanneer ik zo blij ben met het resultaat.
Bij dochter kwamen de werklui om de boot verder af te maken en bij zoon kwamen de tuinmannen om de voortuin aan te pakken. Ik zou voor de koffie en zo zorgen bij zoon, bij dochter hoefde ik ze er alleen maar in te laten. Tja en dan gebeurt er iets wat je niet verwacht, allebei de klussen waren een aantal weken uitgesteld en dan wordt er begonnen op dezelfde dag en hetzelfde uur. Help, ik kan me niet in tweeën delen. Gelukkig waren de lui voor het dak vroeg en daar kon ik dus de deur voor open doen, snel de sleutel opzoeken van zoon en daar ging het mis. M'n tas binnenste buiten gekeerd en geen sleutel. Jeee waar zou ik hem gelaten hebben en ineens zie ik hem in gedachten liggen en ik zie hoe ik hem inpak bij wat losse spullen in zo'n plastic bewaaremmertje van Lidl koeken. Geen slimme actie van mij :-o .Tja, dus geen sleutel, snel de thermoskan gepakt, gevuld met koffie en met bekers, suiker en melkcups en natuurlijk koekjes naar het huis van zoon gegaan en daar buiten in het zonnetje voor de koffie gezorgd. 's Middags was schoondochter gelukkig vroeg thuis en hoefde ik er niet meer heen. Bij dochter heb ik 's middags wel wat koud fris gebracht want een koelkast is er daar nog niet, nog niets eigenlijk, alleen koffie verder is er  nog niets aangesloten, stroom komt van buiten uit de meterkast met een verlengsnoer en water kan uit de waterput (wel leidingwater) getapt worden.
Bij zoon zijn ze zover klaar, misschien volgende week nog een dagje en bij dochter zijn ze nog vandaag en dan volgende week ook nog een dagje en wel op dinsdag en nu maar hopen dat bij zoon het op een andere dag is. :-) En nu ga ik eindelijk aan de rabarberlimonade beginnen die ik de vorige week al wilde doen, maar door de drukte is daar niets van terechtgekomen, verslag en foto's volgen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen