dinsdag 26 juli 2011

Keukenkastje

Een foto van mijn keukenkastje, wat me allang een doorn in het oog is, zo'n rommel, ondanks het steeds maar weer opruimen, bleef het een rommel. Wat ik wilde waren losse lades, die stapelbaar zijn. Maar ik kwam ze nergens meer tegen, wel via internet, maar dan betaalde je wel de hoofdprijs en aangezien ik er meerdere wilde hebben, was het afwachten wanneer ze ergens te koop kwamen bij m'n favo winkels.
Gelukkig was het deze week zover, bij Xenos hadden ze precies wat ik wilde.

En  kijk eens wat een verbetering, zelfs mijn aardappelbak past erin. Ondanks dat het een van mijn liefste bezittingen is, wil ik hem niet constant op het aanrecht hebben. Ooit in de jaren zeventig door mijn schoonvader beschilderd en aan mij gegeven. Niet lang daarna is hij overleden, dus ik koester hem nog steeds, ook al omdat ik gek ben op oude dingen. De emmer in het midden krijgt nog een ander plekje in het washok, daar moeten nog planken in, maar dat komt later wel aan de beurt.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er erg opgeruimd uit Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het 2e kastje ziet er heel wat opgeruimder uit, maar zijn die opbergbakken wel zo handig, als je net iets uit de onderste bak wilt halen?
    De mijne is iets minder vol, maar ik heb ook maar 1, in de andere zit een close-in-boiler.

    BeantwoordenVerwijderen