vrijdag 15 juli 2011

Koekjes en kroosjes


Vorige week wat koekjes gebakken, het versieren is heel leuk werk. Ze zijn wel sneller opgegeten dan opgesmukt :-) Ik vind ze ook nog niet perfect, dus alleen nog maar geschikt voor de huiselijke kring, nog geen weggevertjes.

Na het slechte weer van gisteren zijn er heel wat kroosjes uit de boom gewaaid en gevallen.

 Deze foto is niet zo scherp want die heb ik vanuit de slaapkamer gemaakt, wat een berg ligt er en ze zijn bijna allemaal gebarsten of beurs. Kon ook eigenlijk niet anders na het geweld van gisteren. Eigenlijk heb ik niets te klagen, alle bomen staan nog overeind, heb nog geen takje zien liggen en de gevel van de schuur staat ook nog.   Hopelijk zijn jullie er ook allemaal zo goed van af gekomen.

3 opmerkingen:

  1. Hier, in West-Vlaanderen (Belgie) heeft het enkel veel geregend, maar wij hadden dit ook wel eens echt nodig voor de tuin, de buien waren hier al altijd naast onze neus voorbijgewaaid, eindelijk niet meer zelf gieten in de tuin ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. s'Nachts heb ik het wel even hard horen waaien, maar alles stond nog overeind. Het lijkt wel of ze op alle bloggen aan het bakken zijn. Jou koekjes zien er toch geweldig mooi uit. Als ik ze als kado kreeg zou ik er erg blij van worden.
    Ben benieuwd hoe die koekjes er uitzien die je als kado doet.
    Zelf bakte ik glutenvrije muffins, alleen had ik te weinig vormpjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geduldwerkje lijkt me dat om die koekjes zo perfect te maken, ik vind ze nu al heel mooi om te zien, echt zonde om op te eten!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen