dinsdag 16 augustus 2011

Furry friends - deel 1

Dit pakketje van Ashford, Furry friends zoals bovenstaande titel al doet vermoeden :-), heb ik op de kaardemolen gekaard


tot deze batts.  Ben wel heel nieuwsgierig wat voor een draadje het gaat worden, maar dan moet ik eerst de blauwe batts af maken. Ben aan het laatste lontje bezig. Dus deze liggen alweer klaar :-) voor het geval ik zonder kom te zitten en dat zou een kleine mini-ramp zijn :-). Ik weet in ieder geval wel wat ik van de furry ga breien, dat moet natuurlijk een knuffel worden en waarschijnlijk een van de hand van de blog Zij maakt het of anders eentje van Alan Dart, die maakt ook zulke leuke. Nou ja, heb nog even de tijd om er over na te denken.



2 opmerkingen:

  1. Ik vind het zulke mooie warme kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad prachtige batt! Ik kom al helemaal in herfststemming, vooral met die wolkbreuk zojuist hier.....

    BeantwoordenVerwijderen