vrijdag 12 augustus 2011

Ingepikt

Had het gedeelte van het breiwerkje dat af was even op de stoel gegooid en het werd direct ingepikt door Speedy. Raar is dat toch van katten dat ze iets wat "vreemd" is meteen uit proberen :-).


Ook het pakketje "Spring" van Ashford definitief getwijnd met lichtroze rayon, een losse streng van gemaakt en zie hier, een mooi draadje om te breien, 420 meter en het was een 100 grams pakketje. Tel daar de rayon bij op en trek het proefje wat ik al gebreid had er van af en ik kom dan weer op 100 gram :-).
Raar eigenlijk, sommige willen iets breien en spinnen daar speciaal voor, ik spin en zie later wel wat ik er van ga breien, heb ook een leuk voorraadje nu. Komt natuurlijk ook omdat ik vrij veel voor de club van de buuf brei en dat doe ik natuurlijk van gewoon acryl garen van de Wibra, Zeeman en/of zo.






2 opmerkingen:

  1. Ziet er geweldig mooi uit dat garen. Die kat toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een lieverd die poes! Het breiwerkje ziet er ook wel zacht uit..... Mooi garentje.

    BeantwoordenVerwijderen