woensdag 7 september 2011

Ballen

Heb een paar grotere ballen af, vond het idee van de grote ballen buiten aan een tak gebonden wel leuk, dus ik heb het probeersel van de site en een bal uit het boek af, ze breien zo leuk weg, dus gisteravond lekker aan de brei geweest. De tegels achter de ballen zijn 10 cm. hoog (voor de maat bal)  en ik heb er een I-cord aan vast gebreid, dat is wat makkelijk aan een tak knopen en misschien is een strik erin dan ook wel leuk, maar dat zie ik pas wanneer ik ze ophang. De bomen zitten nog teveel in het blad, :-)
Ga nog een paar grote breien, het is zulk leuk werk.
@ Elizabeth:  Ook wij moeten steeds lachen wanneer we het plaatje zien, het ziet er niet uit. Maar misschien was dat wel de bedoeling. :-)

PS. Er staan 55 verschillende ballen in het boek plus nog een schema wat je zelf in kan vullen met kruisjes voor een eigen ontwerp.
Een kleine waarschuwing: het is erg verslavend, heb er inmiddels weer eentje af en ben alweer met een volgende bezig. :-)

1 opmerking:

  1. Oké, de ballen zijn in elk geval leuk!
    Ik twijfel een beetje of ik het boek ook zal kopen. Staan er veel verschillende modellen in?

    BeantwoordenVerwijderen