maandag 12 september 2011

Nog steeds de ballen

En ik blijf maar ballen breien, wanneer er weer eentje af is, even in het boek bladeren voor weer een volgende bal. Ze gaan er ook iets beter uitzien, bij de bal vooraan was de draad iets te strak aangetrokken, bij de bal met het vogeltje was het weer te los hier en daar en ik geloof dat ik bij de bal met de roos de juiste spanning gevonden heb. Ben nu aan weer een bal bezig, wanneer die af is show ik hem weer, dus ik blijf nog even in de ballen hangen :-).

3 opmerkingen:

  1. Ik vindt ze alle 3 goed geslaagd, het komt goed over wat de voorstelling is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt verslavend he, die kerstballen.
    Hoewel ik op het moment niet zo veel kan breien, probeer ik steeds weer een stukje bal te breien. En dan steeds maar in het boek bladeren om te kijken wat de volgende bal zal worden. Ik vind jouw kerstballen erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk om te zien! En ja ... dat inbreien is een kunst apart, je moet de draden goed om elkaar heen slaan en te los is wat, maar te strak ook. Ik vind het nog best lastig!

    BeantwoordenVerwijderen