woensdag 19 oktober 2011

Restjes

Van de restjes die ik van de taart voor schoonzoon over had heb ik voor onszelf ook een klein taartje gemaakt, 10 cm. doorsnee. Gewoon lekker voor onszelf bij de koffie, we hebben er 2 keer van genomen, een keer zelfs met ons drietjes, kreeg aanloop :-) . Ik maak hem tegenwoordig met jam met 50% minder suiker en dat smaakt al een stuk beter. Ik vind ze anders veel te zoet. Nu zijn ze ook wel zoet maar toch een heel stuk minder. En eind van de week mag ik een taart voor een Feyenoordfan maken, leukkkk.
Verder heb ik eigenlijk niet veel te vertellen, ben nog steeds druk aan m'n gordijntje aan het haken, moet nu nog 1 motief en dan is er weer een klaar. Iedere dag moet ik van mezelf een aantal toertjes haken, meer mag :-) minder niet. Dan heb ik elke week 1 motiefje af en dan komt er tenminste een eind aan, ik brei liever, maar gebreide gordijnen wil ik niet ;-)
Was gisteravond even aan het surfen op het net, kwam ik toch hele leuke gordijntjes in wintersferen tegen, dacht nog even ooooo leuk voor de winter andere gordijntjes. Maar deze zijn gehaakt met haaknld. 1 - 1,5 en dan ben ik wel heel lang aan het haken, dus doe maar niet. Ik heb ze wel opgeslagen want ik vond ze wel errug leuk. Er stonden er nog meer en ik dacht daarnet, toch nog even kijken, maar nu kan ik hem niet meer vinden, ook niet via de geschiedenis van de computer, dus oftie nu al weer weg is, zal wel.
                              

2 opmerkingen:

  1. Je taart ziet er ook wel heel erg lekker uit, hoor! Leuk als je een aanvraag krijgt voor een speciale taart...
    Ik herken dat wel, dat even streng zijn voor jezelf... soms is het echt nodig om eens door te gaan met waar je mee bezig bent!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geloof best dat ze zoet zijn maar ze zien er zo lekker uit.
    Vroeger ook weleens een gordijn gebreid met heel dun garen, dat was best mooi en leuk werk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen