maandag 24 oktober 2011

Soms ben ik niet slim bezig.

Was eindelijk met het tweede gordijntje klaar, vanmorgen opgehangen en het is kleiner en korter. Snapte er even niets van, in 1 hoek was het wel lang genoeg en na even nagedacht te hebben wist ik het. Ik was aan het haken met haaknaald nummer 3 en ik heb de rest gehaakt met haaknaald 2,5. Hoe dom kan je zijn (voortaan een briefje er aan hangen met het goede nummer er op). Van het derde gordijntje heb ik nu een roos af en ga het echt niet meer uithalen, ga gewoon verder en haak er later wel een motiefje aan en een randje eronder, jammer van die punt, maar daar vind ik ook nog wel iets op, zoals een draad rijgen aan de zijkant zodat het "op maat" valt.. Zie nog wel., maar ik ben wel blij dat er weer eentje af is, wat ik tekort kom haak ik er later wel aan, voorlopig hangt het.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marian,

    Je heb ook geen geluk he ben je er niet zo'n fan van en heb je ook nog eens een keer dat het te kort is het ver dat je uit moet halen? ik zou een muts zijn hoor als de andere klaar waren zou ik toch uithalen maar ja wie ben ik heb ook eens een heel stuk borduur werk uit gehaald omdat er een fout in zat ik hou nou eenmaal niet van sjoemelen zoals wij het zeggen bij ons in de streek hahahaha hij is wel mooi kasn je hem niet een beetje oprekken door een pinaise in de hoek te drukken.

    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer Marian, van je harde werk, maar ik denk dat je het toch uit gaat halen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gevoel klinkt me zo bekend. Manlief zegt weleens je moet eerst beter kijken en bedenken. Ja daag, Maar ik zou het ook zeker uithalen, het zou me gigantisch storen en je hebt zo weer 1 gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joh, voor elk probleem is een oplossing. Kun je het gordijntje dat kleiner is niet flink opspannen? Of het andere gordijntje goed heet wassen?
    Maar nu ik goed naar het patroontje kijk, denk ik dat je idd heel gemakkelijk aan de onderkant een extra randje kunt maken en aan de zijkant een roos extra.., daar maalt niemand om en ik wed dat ook niemand dat ziet!

    Succes ermee, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen