vrijdag 21 oktober 2011

Voor een Feyenoordfan

Het begint goed, de taart rijst de pan uit :-).


De vulling is aardbeienjam van Hero delight, 50 procent minder suiker en botercreme met vanille smaak.
 De basis is klaar, nu het moeilijkste, de letters.

Met glazuur geschreven, niet helemaal zoals het hoort, maar ja, kan nu eenmaal niet zo netjes schrijven. Het volgende wat op bakgebied aangeschaft gaat worden is een alfabet met uitsteekletters en cijfers. Dat was toch iets mooier geweest. De letter F heb ik gesneden uit marsepein en een papje gemaakt van een paar druppels citroensap met eetbare goudglitter en dat over de F gestreken. Ondanks dat de letters niet volmaakt zijn vind ik hem er toch wel aardig uitzien.

Bij het boodschappen doen, dit keer bij Appie, kwam ik dit setje koekjesuitstekers tegen, leuk met die dieren, bij het afrekenen bleek ook nog dat ik wat korting er op kreeg, dus mijn dag was goed.




3 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig die feyenoord taart:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marian ook al ben ik een Amsterdammer, ik vind je Feyenoord-taart helemaal top!!!!!!!!!!! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is helemaal geweldig!
    Vind de letters ook goed!
    Tinus

    BeantwoordenVerwijderen