maandag 3 oktober 2011

Voorlopig de laatsten

Dit zijn voorlopig de laatste ballen, ga nu weer wat andere dingen doen.

 Ik heb al een aardig schaaltje vol met ballen. Dus nu komen de volgende dingen aan de beurt.
 Er liggen nog 2 klossen met gesponnen wol, moet alleen nog getwijnd worden. Ben ook nog aan sheltie-haar bezig te spinnen en dan de wol nog die ik een paar weken geleden geverfd heb, ligt ook klaar om te spinnen, om over het breiwerk wat half afgemaakt ligt maar niet te spreken  ^o^.
Voorlopig verveel ik me nog niet :-).

5 opmerkingen:

  1. Ziet er heel gezellig uit. Er was ergens ook een wedstrijd wie maakt de mooiste kerstbal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik vind ze echt leuk. De kleuren zijn ook zo sprekend en passend. Het boek was niet meer voorradig bij ons in de boekwinkel. Maar in de Hobbyhandig stonden er ook twee... Twee bladzijden aan gewijd, het patroon zou verderop staan, ja ja alleen het inbreischema! Daar baalde ik wel van, maar volgens mij moet je met 8 steken beginnen en elke 3e toer aan beide kanten van de naald een steek meerderen. En dan bedoel ik met naald een breipen en ga ik ervan uit dat je de steken op 4 naalden hebt en met de 5e naald breit! En zo minder je ook weer na de 27e toer elke 3e toer aan beiden zijden van je naald... Klopt dat een beetje? Ik ga het gewoon uitvogelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er leuk uit hoor, en zo fris ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel mooi! Wat een verzameling al!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via Elizabeth kom ik weer op jou blog uit. De KERSTBALLEN!!! Ze zijn prachtig ...Heb gelijk maar op het volgen knopje gedrukt.
    Leuk he die kerstballen, ik ben met nummer 8 bezig. het is een verslaving inderdaad.
    Ik had eerst naald nummer 2 1/2 en nu ben ik met 3 bezig, worden ze iets groter.
    Maar lijkt me ook leuk om een paar grote te maken.
    Voorlopig ben ik het dus nog niet zat, en ik ga nog even door.

    BeantwoordenVerwijderen